Klacht: Juwelier de Vries Maarssen onbeschoft en een grote oplichterij

op 14 juni 2016 over Juwelier de Vries in de categorie Juweliers

Op 19 mei jongstleden heb ik voor mijn moeder haar verjaardag een armband gekocht van Melano. De armband was niet goedkoop namelijk bijna 200 euro. De verkoop ging goed, want dan breng je geld, maar een dag later moest mijn moeder al terug, want een steentje kon er niet goed ingedraaid worden. Het kan voorkomen, maar is al niet netjes dat de juwelier dit niet controleert. Een nieuwe armband gekregen en de steentjes konden er goed in. na 3 dagen zat de armband al vol met krassen en vlekken. Het lijkt wel een armband van de kermis of rommelmarkt van 2 euro!!! Dus weer terug naar de juwelier, maar toen werd het heel onbeschoft. De juwelier zei meteen. Oh dat heb je zelf gedaan, gewoon veel langs stenen gehaald en nu een nieuwe armband eisen. De armband is dan alleen op de verjaardag gedragen en zondag tijdens een dagje uit. Dus helemaal niet veel of tijdens een werkdag. Dit verteld en na veel woorden werd de armband opgestuurd ter beoordeling. Dit zou enkele dagen duren. Vervolgens na 2 weken nog geen antwoord en weer langs de juwelier gegaan. Gevraagd of er al nieuws was, want het duurde nu wel heel lang. Het antwoord was uiterst onbeschoft en niet professioneel. Ja het gaat goed met Melano, dus kan nog wel enkele weken duren, ze reageren van zelf wel een keer! Je moet wachten. Toen ben ik uit me dak gegaan, want snelle service die beloofd is was al extreem lang door 2 weken te moeten wachten. Juwelier B. de Vries in Maarssenbroek levert dus totaal geen service en wil ook niet service gericht worden. Denk alleen maar aan de verkoop/omzet en geen wil geen terugkerende klanten blijkbaar.

Ik wil het volledige aankoopbedrag terug en dan is alles opgelost, want vertrouwen heb ik al niet meer in deze juwelier en ook niet in het merk Melano.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Juwelier de Vries

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Juwelier de Vries over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Juwelier de Vries nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door steffanwoerden