Klacht: Verkeerde reclame publiceren

op 10 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Op de website staat bij 2 kleuren dekbed 200x240cm afgeprijsd van 30 euro voor 21 euro. Daarnaast staat er bij deze dekbedden bovenin de hoek 2+1 gratis. Super aanbieding dacht ik. Want bij de andere dekbedden staat 2e halve prijs. Blijkt zowel als op de website als in de winkel de aanbieding van 2+1 gratis niet te gelden. In de winkel gevraagd aan een medewerkster en het laten zien op mijn telefoon en die zegt moet je contact opnemen met de klantenservice, ik weet het ook niet. Ik vind dit slechte reclame maken en niet heel klantvriendelijk. Ik ben een rustige klant en vraag alles netjes, maar vaak krijg ik dit soort reacties en heb ik pech. Ik denk dat als ik net zoals andere boze klanten herrie ga schoppen ik het wel voor de aanbieding van jullie site krijg. Dus wat gaan we hieraan doen? Ik heb de dekbedden nog niet gekocht, want ik ben eerst benieuwd wat jullie reactie is.

De dekbedden voor de aanbieding zoals hierboven beschreven verkopen aan mij.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sirischa