Klacht: Verkeerde radiator geplaatst

op 09 juni 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Januari 2015 nieuwe badkamer geplaatst. Op advies medewerker Brugman aannemer aangenomen met zelfde garanties als plaatsing door Brugman zou plaatsvinden. Na gereedkoming blijkt radiator niet goed te zijn. Met aannemer kom ik er niet uit. Medewerker Brugman neemt in juli klacht over en beloofd oplossing. Na diverse contacten over en weer (schriftelijk vastgelegd) in december de toezegging dat er een nieuwe radiator besteld is. Daarna weer stil en wordt ik aan het lijntje gehouden. Blijkt dat nieuwe vestigingsmanager niet akkoord gaat. Begin mei gesprek in filiaal en manager beloofd naar oplossing te zoeken en mij dit binnen 2 weken te mailen. Heden (9 juni) nog geen oplossing ontvangen, ondanks diverse verzoeken per mail en ook terugbelbeloftes worden niet nagekomen.

Als beloftes worden nagekomen! Sowieso teruggebeld als men dit toezegt en fatsoenlijk behandeld worden. En dat er een oplossing komt voor het radiatorprobleem.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

9 maanden geleden - Beste Mevrouw, Wij hebben uw melding in goede order ontvangen. Wij zullen dit intern besprek en komen hier in de loop van volgende week bij u op terug. Hopende u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 21 juni 2016 om 13:25 geantwoord

Beste mevrouw,

Zoals wij reeds begrepen hebben heeft u inmiddels contact gehad met een collega van de servicedienst.
In dit gesprek hebben wij u een voorstel gedaan, waar u nog op terug gaat komen.

Wij vernemen graag van u. En wachten dan ook op uw tegenbericht.

Met vriendelijk groet,
Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Heoo