Klacht: verkeerde plek, ontbrekende apparatuur tv, magnetron

op 03 augustus 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hebben bij aankomst gelijk contact opgenomen met sunweb we zaten op een hele andere plek dan beloofd, dit i.v.m. mijn klassiek autistische zoon. veiligheid staat voorop
We zouden een plek krijgen met een tuin/verranda niet voor aan de hoofdweg…
Ook ontbraken er de tv en de magnetron
wij hadden speciaal COMFORT geboekt om deze voorgaande redenen.
Dit ook allemaal doorgegeven telefonisch 13-07-2016
Heb fotos maar kan geen een uploaden bestanden zijn te groot

Gewenste Oplossing:

We verwachten een redelijke compensatie want voor ons was dit heel erg belangrijk, veiligheid staat boven alles..............

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 22 augustus 2016 om 17:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van den Born,

Ik zie dat u op 17 augustus 2016 telefonisch contact heeft gehad met mijn collega van de afdeling Customer Support. Uw punten zijn besproken en mijn collega heeft u toelichting gegeven. Uw klacht op klacht.nl sluit ik hierbij af.

Ik wens u namens Sunweb een fijne avond!

Met vriendelijke groet,
Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door marjavdborn@gmail.com