Klacht: Verkeerde oogmeting, kennen eigen voorwaarden niet en na lang wachten heb ik nog steeds geen bril

op 07 juni 2021 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Bij mijn abonnement zou ik een voucher krijgen voor een gratis zonnebril ter waarde van 99 euro. Deze kreeg ik in eerste instantie niet, waarna ik contact heb gehad met Specsavers en ik deze vooralsnog opgestuurd kreeg. Echter kreeg ik niet de voorwaarden meegestuurd. Een kennis van mij had deze voorwaarde wel, waarin stond dat ik de voucher ook kon gebruiken voor een gewone bril. Specsavers wilde mij niet geloven, ondanks dat het hun eigen voucher is. Ik moest BEWIJZEN dat mijn kennis deze voorwaarde wel had. Enfin, na vele malen bellen ben ik daar binnen gekomen met de mail van mijn kennis en met wat gemompel accepteerden ze mijn voucher voor het bestellen van een normale bril, zonder hun excuses aan te bieden.
Ondertussen ben ik ook al 3 keer langs geweest voor een oogmeting in 2 maanden tijd. Dit omdat mijn eerste oogmeting volledig mis was. Er werd geen verschil gemeten, terwijl er achteraf een verschil bleek van -0.75! in beide ogen. Hierdoor zijn mijn lenzen verkeerd besteld.
Nu, 3 weken later heb ik nog geen belletje gehad dat de bril er is, terwijl ik al wel betaald heb. Ik heb er achteraan gebeld, waarna ze mij terug zouden bellen. Dit is echter niet gebeurd en ik wacht nog steeds op mijn bril. Ondertussen zijn we al 2 maanden verder en heb ik mijn bril nog steeds niet.

Wanneer ik mijn bril zo spoedig mogelijk ontvang en op zijn minst een excuses aangeboden krijg. En voucher o.i.d. zou leuk zijn, maar ik twijfel aan of ik na het ontvangen van mijn bril nog langs ga bij Specsavers...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EstherBosman