Klacht: verkeerde oogmeting, dus verkeerde glazen

op 08 oktober 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik zag de advertentie van Specsavers over een tweede bril gratis en ik was hierin geïnteresseerd. Ik ben geen klant van Specsavers (ik heb een andere opticien) maar ik wilde het wel proberen.
Op 17-08-17 heb ik bij de Specsavers in Schalkwijk (Haarlem) mijn ogen laten meten. Uit die meting bleek dat mijn ogen iets achteruit waren gegaan en dat ik dus glazen met een andere sterkte nodig had. Echter zouden die glazen niet passen in het door mij gekozen montuur.
Ik ben toen naar de Specsavers in Haarlem centrum gegaan en zij gaven aan dat de glazen wel zouden passen (??!!).
Ik heb toen een bestelling geplaatst. Op 07-09-17 heb ik de bril opgehaald in Haarlem centrum. Na een week was ik nog steeds niet gewend aan de nieuwe glazen. Bij elke hoofdbeweging dansten letters bv. Op de computer en ik had last van branderige traan ogen. Bij de Specsavers in Haarlem centrum zeiden ze dat het vanzelf over zou gaan, ik moest er gewoon aan wennen.
Ik ben toen naar mijn eigen opticien gegaan en die heeft een nieuwe oogmeting gedaan. Uit deze meting blijkt dat mijn ogen nog het zelfde zijn, er is geen sprake van een achteruitgang. Ook gaf deze opticien aan dat de glazen zijn vastgelijmd in het montuur en dat het verwijderen van die glazen dus niet mogelijk is. Dit mag niet!

Wanneer de huidige glazen uit mijn montuur worden gehaald zonder dat ik hiervoor hoef te betalen en dat ik een vergoeding krijg voor die verkeerde glazen. Ik heb er voor betaald, maar heb er niks aan omdat de sterkte dus niet klopt!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Taunus