Klacht: verkeerde onderdeel geleverd en kan niet terug. klantenservice reageert niet en telefonisch contact is niet mogelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

verkeerde onderdeel geleverd en kan niet terug. klantenservice reageert niet en telefonisch contact is niet mogelijk.
wel wordt iedere belpoging ‘beloond’ met kosten van %0.60.
ik heb het onderdeel besteld volgens de route van de webshop, op merk, type en motor. Toch een compleet verkeerd onderdeel ontvangen.

ik koop daar niet weer!

Gewenste Oplossing:

een normale winkelbehandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 13 juni 2016 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Mik,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons te vernemen dat het onderdeel niet past. Onze excuses voor het ongemak. Het onderdeel kan kosteloos geretourneerd worden voor een terugbetaling. Wij hebben reeds een retourbon in uw account geplaatst. Wij zijn in afwachting van uw retourzending.

Alle klachten die gemeld zijn door mikcaravans