Klacht: verkeerde machine

op 03 oktober 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben een lattissima waarde € 209,00 besteld en betaald bij Nespresso wij ontvangen een essenza mini ( waarde € 99,00)
gebeld met Nespresso en zij kunnen niet zorgen dat ik vanavond mijn apparaat heb dat ik heb gekocht en betaald. ( ik zeg altijd waar een wil is is een weg) ik moet nu wachten tot donderdag en als compensatie willen ze koekjes geven ( de hond van de buren krijgt een koekje als hij lief is) ook een mooi iets voor iemand die suiker heeft.

Gewenste Oplossing:

nespresso vanavond mijn apparaat levert zoals is overeengekomen.
of een compansatie aanbied die laat zien dat je als klant ( ruim 12 jaar) iets waard bent bij nespresso.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door leowie