Klacht: verkeerde levering vervolgens geen geld terug

op 18 februari 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

9-12-2017 : Kleed besteld van 2.30 x 1.60
Vervolgens een levering van 2 a 3 weken.
21-12-2017 : Kleed wordt geleverd, maar wel in de verkeerde maat 1.20 x 0.70
21-12-2017 : Gebeld over verkeerde maat kleed. Moest een retour van gemaakt worden. Gelijk gevraagd of ze dan het kleed konden ruilen voor de goede maat. Helaas ging het om een te groot bedrag waardoor dit niet mogelijk was.
28-12-2017 : Post.nl zou het pakket op komen halen. Bonprix kon niet vertellen hoe laat ze zouden komen, dus moest ik tussen 09.00 – 22.00 thuis blijven. Belachelijk!!!
Een week later is zichtbaar dat ik 10 euro moet betalen om mijn retourzending te betalen en dat terwijl zij de verkeerde maat hebben geleverd.

Drie telefoontjes later en zeggen dat ik mijn rechtsbijstandsverzekering in ga schakelen kunnen ze mij vertellen dat mijn retour kwijt is geraakt en ze mijn geld dus niet terug kunnen storten.Ook is er in mijn account niks meer te vinden over mijn retour, dus ik heb geen bewijs meer van het opsturen van de retourzending Vervolgens sturen ze mij een brief (moet uit Frankrijk komen en duurt vervolgens 2 weken!!!). .Deze heb ik vandaag via de mail opgestuurd.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg. En als dit niet binnen 2 weken gebeurd zal ik alsnog mijn rechtsbijstand in gaan schakelen, want ik vind het verschrikkelijk dat een bedrijf zo'n macht heeft dat je als klant 3 maanden op je zuurverdiende geld moet wachten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 19 februari 2018 om 18:07 geantwoord

Beste mevrouw Vogel, het spijt ons te horen dat uw verloren retour nog niet werd verwerkt. U geeft aan deze inmiddels te hebben verstuurd per e-mail. We streven er naar dit binnen 24 uur te hebben verwerkt. U zult dit dan kunnen zien in uw account. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 22 februari 2018 om 21:39 geantwoord

Ik heb inderdaad binnen 24 uur te horen gekregen dat mijn brief ontvangen is. In deze mail stond dat het bedrag op mijn account bijgeschreven gaat worden. Dat wil ik niet, ik wil mijn geld terug. Dus weer een telefoontje gepleegd. Daar kreeg ik te horen dat het geld binnen 2 weken op mijn account wordt bijgeschreven. Pas daarna gaan ze het geld terug storten. Dit duurt allemaal echt VEEL te lang. Ik ben straks 4 maanden verder. Schandalig!

Alle klachten die gemeld zijn door Janine1985