Klacht: Verkeerde levering en totaal gebrek aan communicatie

op 16 december 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Badkamer in april besteld. Begin oktober geleverd : helft al verkeerd ! Direct aangegeven maar geen actie ondernomen door brugman breda.
Intussen helft van badkamer geplaatst. Via sociale media vernomen dat Helders installatiewerken failliet is , niemand heeft ons op de hoogte gebracht. Na de 10de klacht en telefoon zouden ze eind december ( 10de week ! ) eindelijk leveren en in januari pas iemand de installatie laten doen.
Intussen reeds een aantal mails en telefoons gedaan voor toch tenminste een financiele tegemoetkoming. Weeral totaal geen reactie ! Badkamer ging in 3 weken klaar zijn , we zitten nu in de 3de maand !
Het is ongehoord en onbeschoft dat niemand ons op de hoogte houd. Heel veel praatjes in de winkel maar er is aan geen enkele belofte gehouden. Het gaat hier trouwens over een bedrag van 25000 euro !
Hopelijk heeft er uiteindelijk iemand de beleefdheid om te reageren.

Als we eindelijk eens een antwoord en tegemoetkoming ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 18 december 2017 om 11:43 geantwoord

Beste heer / mevrouw Domen,

Het spijt ons enorm dat de bouw van uw badkamer niet verloopt zoals u gewenst had. Onze oprechte excuses hiervoor. Vandaag is er contact met u geweest over de verdere verloop. In overleg met u staat er een afspraak voor donderdag 21 december om de resterende artikelen te bezorgen. Tevens heeft u vorige week een afspraak met de aannemer gemaakt voor het afmonteren op maandag 08 januari a.s.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopende dat 08 januari uw badkamer voor 100% opgeleverd kan worden.

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Domen - Vyncke