Klacht: verkeerde levering

op 05 juni 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Ik had namelijk tegels besteld. Door een verkeerde label op de tegel door een medewerker geplaatst te hebben. Krijg ik na 3 weken verkeerde tegels thuis bezorgd. Door van kast naar muur gestuurd moest ik snel andere regels bestellen die zelf duurder was. Dit omdat ik niet meer kon wachten me keuken, bank zou binnen komen. Mij werd gezegd binnen 3 werkdagen zou dat mogelijk zijn. Maar nee hoor, krijg ik na twee dagen telefoon van hun dat ik nog twee weken moet wachten en de verkeerde tegels gewoon in mijn huis moet houden. Al zou ik geen ruimte voor hebben. Ik ben heel erg teleurgesteld van deze zaak. Ik betaal al meer, zit opgescheept met verkeerd tegel en krijgt niks van jullie terug. Jammer

Wanneer ze zo snel mogelijk de tegels verwijderen, want ik heb kinderen. Hierdoor instaat onveilig situatie in mijn huis. En zeker dat mijn bestelling binnen de twee weken in huis is. Ten compensatie zou ik best wel een korting kunnen krijgen voor al de ellende hieromheen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 06 juni 2016 om 13:02 geantwoord

Bericht van Hornbach

1 jaar geleden -

Alle klachten die gemeld zijn door Kamaljagdeo