Klacht: Verkeerde levering

op 14 februari 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

De afgesproken leverdatum en levervoorwaarden werden niet gerespecteerd. Verkeerde matrassen geleverd, winkel waar ik ze kocht kunnen me niet helpen, Swiss Sense in Nederland verschillende malen gecontacteerd, geen reactie

Geld terug. Geen vertrouwen meer.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 12:12 geantwoord

Heeft op 25 juli 2017 om 14:04 geantwoord

Van Swiss Sense zelf heb ik niets van reactie gekregen zoals ze verzinnen in bovenstaande reactie. Zelf een aangetekend schrijven verzonden als laatste stap voor ik naar advocaat zou stappen met een termijn van terugbetaling in. Dit is dan uiteindelijk na veel bloed zweet en tranen gelukt om mij het bedrag terug te storten. Blij ervan af te zijn.

Bericht van Swiss Sense

3 weken geleden - Goedemiddag meneer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Echter is er meerdere malen correspondentie tussen u en Swiss Sense geweest. Wij zien inderdaad dat u het bedrag terug heeft gekregen en de zaak daarmee is opgelost. Mvg, Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door biekeenelineenflore