Klacht: Verkeerde levering

op 06 september 2016 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het verkeerde eten is geleverd. We hebben dit gemeld, ze wilden foto van de EAN code. Alles opgestuurd zoals gevraagd, geen verdere reactie gekregen. Na nog maar eens vragen wat de status was, krijgen we te horen dat ze het doorgegeven hebben aan hun leverancier en ons gaan contacteren als ze nieuws hebben. Nog altijd niets gehoord, mails worden niet meer beantwoord. We snappen helemaal niet waarom ze contact moeten opnemen met hun leverancier als het kleinste kind kan zien dat ze het verkeerde voer geleverd hebben.

Gewenste Oplossing:

Levering van het juiste eten en tegoedbon.

Reactie van de melder van de klacht ancooreman

2 maanden geleden - Ondertussen is gebleken dat het gevraagde eten niet meer te verkrijgen is. Zooplus heeft het geld van het verkeerd geleverde eten teruggestort. Buiten de (zeer) lange responstijden ben ik dus wel tevreden met de geleverde oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door ancooreman