Klacht: verkeerde krant bezorgt

op 04 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 juni 2016 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Leek,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de verkeerde krant bezorgd te hebben gekregen.

Wij bieden u onze excuses aan hiervoor.

Wij begrijpen dat u graag De Telegraaf wilt ontvangen, dat is de krant waar u immers op geabonneerd bent. Echter is de nabezorging drie jaar geleden afgeschaft en is nabezorging daarom ook in dit geval niet mogelijk.

Wij hebben uw melding doorgegeven aan de bezorgdienst om te voorkomen dat dit nogmaals voorkomt.

Mocht u nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan adviseren wij u ten zeerste om deze rechtsreeks aan ons door te geven via 088-8248242 of via https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/. Dit stelt ons in de gelegenheid om de klacht sneller in behandeling te nemen.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Jasmijntje204