Klacht: verkeerde kleur meubels

op 24 februari 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Goedendag,

Ik heb afgelopen december samen met mijn drie kinderen Goossens Nuenen bezocht met de bedoeling mijn vrouw te verassen met de aanschaf van een salontafel en een TV meubel van de serie Valence.

Afgelopen maandag zijn de twee vernoemde meubelstukken geleverd. Mijn vrouw was inderdaad erg verrast. De meubelstukken bleken namelijk bijna GEEL te zijn ipv wit. Blijkens de bon heb ik de meubels in de kleur WIT GELAKT besteld. Mijn huis bestaat uit veel kleuren wit. Ik was dan ook van mening dat ik de meest witte kleur heb besteld. Dit heb ik destijds ook duidelijk tegen de verkoopster gezegd dat ik de meest witte kleur wilde.

Blijkbaar is het showmodel in Nuenen ook aanzienlijk witter van kleur, echter betreft dit de naam oud-wit. Hier kreeg ik ook direct te horen over een 50/50 deal. Ik ben met verbazing de winkel ingegaan en door de laatste opmerking heb ik zeer teleurgesteld de winkel verlaten.
Waar het fout is gegaan weet ik niet. Het laatste wat ik wil is iemand de schuld in de schoenen schuiven en hou het erop dat ik zelf verantwoordelijk ben.
Toch vraag ik me af wat de mogelijkheden zijn om tot een passende oplossing te komen.

Wij wensen witte meubels ipv creme kleurige!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Bericht van Goossens

1 jaar geleden - Beste heer/mevr Broeders, Wat vervelend dat de geleverde kleur niet aan de verwachtingen voldoet. Een van onze collega's gaat contact met je opnemen. Met vriendelijke groeten

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroenbroeders