Klacht: Verkeerde kleur bank, klacht wordt weggewimpeld

op 02 juni 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Verkeerde kleur bank is geleverd. Klacht ingediend, hier, bij hoofdkantoor Pronto en lokatie Naaldwijk. Worden aan t lijntje gehouden en uiteindelijk wordt geen passende oplossing geboden, nee we moeten het er maar mee doen
Bovendien beweert Pronto nu ineens dat we een bruine bank wilden ipv een entrecietgrijze ( er is middengrijs geleverd). Bruin is zeker niet aan de orde. Als dit niet getuigt van een slechte adm.??? De 2 grijze kleuren zitten achter elkaar in het stalen mapje…daar is mogelijk de fout ontstaan.Pronto neemt onze klacht niet serieus. Wimpelt de klacht gewoon weg. En komt dan maar met een onzinverhaal over een bruine bank. Jullie zouden niet CBW erkend mogen zijn. Schande!!! Wij eisen alsnog asap ons geld terug…een andere uitkomt is geen optie!! Laat zien dat jullie nog enige service verlenen!!

Geld asap terug....totale bedrag!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Pronto Wonen

1 jaar geleden - Hartelijk dank voor uw bericht. Uit uw reactie begrijpen wij dat uw vraag door de winkel in behandeling is genomen en ongegrond is verklaard. Indien u het niet eens bent met het oordeel van de winkel kunt u uw klacht voorleggen aan het CBW, de onafhankelijk organisatie waarbij alle Pronto Wonen winkels aangesloten zijn. Meer informatie hier over vindt u op https://www.prontowonen.nl/cbw-voorwaarden/. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Kwarkie