Klacht: bank

op 04 december 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in de winkel in Weert een bank gekocht. Deze bestaat uit modules. De eerste medewerkster wist niet wat ze moest doen en heeft een tweede erbij gehaald. Ik heb t duidelijk gezegd dat ik een 3 zits bank wilde met een hocker.
Na veel zoeken is deze bank en hocker besteld. Bij de levering bleek dat het een 2 zitter was met een rechtse arm en een hoekstuk.
Dus geen armstuk maar een hoge rug. Dit ziet er niet uit.
Ik ben terug geweest naar het filiaal, waar ik heel erg bot behandeld ben.
Ik heb mijn handtekening eronder gezet dus ben ik het zelf schuld, volgens de medewerkster ! Dit terwijl er alleen bestelnummers op het formulier stonden.
Dit is toch geen manier van behandelen. Ik heb duidelijk gezegd wat ik wou: een 3 zitter en wat krijg ik : een halve hoekbank.
Dit kan toch niet. De medewerkster heeft de bestelnummers opgeschreven. Men mag er toch vanuit gaan dat ze goed geluisterd heeft naar wat ik wilde hebben: een 3 zitter. Hoe kan de schuld nu bij mij liggen? Een kind kan nog zien dat dit niet klopt.

Gewenste Oplossing:

nieuw eindstuk

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door omle