Klachten over Pronto Wonen

Heeft u een klacht over Pronto? Wij helpen u graag! Deze woonwinkel heeft bijna 30 vestigingen door heel Nederland en een webshop. Het is dus helaas niet... Lees meer >

25% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 3 Meubelwinkels

25%
52 klachten gemeld
1 openstaande klachten
38 klachten in behandeling
13 klachten opgelost
2.5 /10
15 stemmen
15

Geen samenwerking Franchise winkels

Klacht van op 14 november 2018 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

We hebben bij winkel Pronto Rogat-Meppel een kast gekocht besteld begin oktober met een levertijd van 4 maanden, eind januari 2019. Op eigen iniatief hebben we naar Pronto Apeldoorn gebeld, en zij hadden deze wandkast op voorraad. Hiervan hebben we netjes... Lees meer

Verkeerde bestelling niet recht gezet

Klacht van op 07 november 2018 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Van de zomer een hoekbank gekocht bij Pronto Spijkenisse. Exact dezelfde bank besteld als die we voorheen bij Pronto Spijkenisse hebben gekocht 3 jaar geleden, maar dan in spiegelbeeld ivm een verhuizing. Vorige bank stond nog opgeslagen in het systeem.... Lees meer

Zeer slechte service Pronto wonen Spijkenisse

Klacht van op 10 oktober 2018 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben een aantal maanden geleden een offerte aangevraagd voor een boxspring en 4 eetkamer stoelen. Hierover zijn wij tientallen keren gebeld wanneer wij “eindelijk” eens een beslissing namen. Door veel aandringen van de pronto wonen hebben wij de offerte... Lees meer

Compliment van SLECHTE AFHANDELING op 23 augustus 2017 over Pronto Wonen

Ja goed opgelost, jammer dat het op deze manier moest, ben van huis uit geen klager maar dit duurde te lang, maar ik kom graag weer in jullie winkel, goed opgelost dus!

9

Compliment van Ricardo van Leur op 29 maart 2016 over Pronto Wonen

Bedankt voor deze oplossing. We zullen de leenstoelen retourneren en ons rekeningnummer doorgeven bij de winkel te Utrecht.

7