Klacht: Verkeerde informatie op internet

op 05 oktober 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zouden van Breskens, de dichtstbijzijnde plaats bij de veerhaven, naar Cadzand reizen. Dit gaat d.m.v. de Zeeland haltetaxi. De haltenaam in Breskens is Het Heem. Vraag je vervolgens de looproute op naar deze halte dan wordt je naar halte Langeweg gestuurd. Hierdoor kom je dus in conflict met de haltetaxi, die staat ergens anders. Of eigenlijk moeten wij zeggen, wij staan ergens anders voor joker. De haltetaxi komt je NIET ophalen bij de halte Langeweg. Nieuwe rit afspreken duurt minimaal 2 uur voordat je opgehaald kan worden. Alleen door oplettendheid door het lezen van de haltepaalinfo kwamen wij erachter dat de halte Het Heem twee haltes in westelijke richting lag.
Erg jammer dat je niet op deze informatie kunt vertrouwen.

Gewenste Oplossing:

Als de informatie juist op internet aangegeven is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deze is niet van toepassing