Klacht: Verkeerde informatie doorgeven

op 10 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Heb begin februari een abonnement aangesloten bij de vodafone winkel, internet glasvezel, de aansluit datum werd continue gewijzigd tot de dag van het overstap waardoor ik een aantal dagen zonder internet zat.
In de winkel wordt niet de juiste informatie verstrekt omtrent de glasvezel, achteraf bleek dat ik een stopcontact zou moeten hebben en dat kabels getrokken moetenn worden en dat de kosten voor eigen rekening zijn.
De glasvezel bleek daarna nauwelijks te zijn afgesloten, terwijl vodafone nadrukelijk zegt bij het afsluiten wel te hebben.
Ik most zelf het bedrijf bellen om zsm een afspraak te maken om een kastje te plaasten.
De externe monteurs van vodafone hebben mij contineu verkeerde informatie gegeven waardoor uiteindelijk de glasvezel altijd in de woonkamer zat.

De dagen dat ik zonder internet kwam te zitten, het heeft me zoveel tijd gekost enorm veel telefoontjes meerdere keren tijdens mijn werk de vodafone winkel bezocht.
Ik heb nauwelijks excuus van hen ontvangen of uberhaupt een coulance.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door abu imraan