Klacht: verkeerde incheque paal genomen (Ariva m/z NS)

op 20 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 juli j.l. Van Veenendaal de Klomp naar Dordrecht gereisd.
Bij terugreis vanaf Dordrecht verkeerde incheque paal genomen.
Door conducteur bij controle op geattendeerd.
Bij uitchequen in V’daal/Klomp signaal onvoldoende saldo etc.
s-morgens saldo opgewaardeerd met € 30,–
Ik “mocht” meereizen met mijn vrouw (vrijkaartje)

Gewenste Oplossing:

Bij vergoeding betaling/ afschrijving van juiste tarief als ik bij de juiste paal had ingechequed .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedemorgen Frans, Dat is balen! Je kunt op http://bit.ly/1LPfz3b de verkeerde incheck zelf corrigeren. Het kan tot 14 dagen duren voordat de betreffende transactie zichtbaar wordt op deze site. Groet, ^JE

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

\"Hallo Frans,

Dat is balen! Je kunt op https://bit.ly/1LPfz3b de verkeerde incheck zelf corrigeren. Het kan tot 14 dagen duren voordat de betreffende transactie zichtbaar wordt op deze site.\"

Met vriendelijke groet,
^JE
Webcareteam Arriva

Reiziger advies gegeven over wat hij het beste kan doen om zijn geld terug te krijgen. U kunt dit zelf corrigeren via Uitcheckgemist.nl

Alle klachten die gemeld zijn door f.m.huisintveld