Klacht: Verkeerde huisnummer

op 30 juni 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/vrouw,

Een paar weken geleden heb ik een hoverboard oplader besteld bij xxl-shop. Pakketje moest eigenlijk bij mijn moeder afgeleverd worden maar ik heb perongeluk mijn eigen huisnummer genoteerd ipv van dat van mijn moeder. Pakketje is dus bij de verkeerde persoon geleverd en is door de desbetreffende persoon weer terug gestuurd naar Post NL. Vervolgens heeft Post NL pakketje weer terug gestuurd naar xxl-shop. Ik heb al meedere malen een email gestuurd maar tot vandaag nog steeds geen reactie terug gehad. Bellen is geen optie. Vind het jammer en ontzettend balen voor me zusje.

Met vriendelijke groet,
H.Dira

Gewenste Oplossing:

Pakketje opnieuw verzonden wordt of geld terug storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hdira