Klacht: Verkeerde huisnummer

op 30 juni 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Geachte heer/vrouw,

Een paar weken geleden heb ik een hoverboard oplader besteld bij xxl-shop. Pakketje moest eigenlijk bij mijn moeder afgeleverd worden maar ik heb perongeluk mijn eigen huisnummer genoteerd ipv van dat van mijn moeder. Pakketje is dus bij de verkeerde persoon geleverd en is door de desbetreffende persoon weer terug gestuurd naar Post NL. Vervolgens heeft Post NL pakketje weer terug gestuurd naar xxl-shop. Ik heb al meedere malen een email gestuurd maar tot vandaag nog steeds geen reactie terug gehad. Bellen is geen optie. Vind het jammer en ontzettend balen voor me zusje.

H.Dira

Pakketje opnieuw verzonden wordt of geld terug storten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 01 november 2017 om 19:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u uw aankoop niet bij uw geleverd is.
Dat betreuren wij om te vernemen, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Allereerst onze excuses dat u het artikel niet op een zorgeloze wijze heeft ontvangen.
Zie via het tracenummer dat uw order bij de buren op nummer 39 is geleverd, dit artikel is niet retour gestuurd naar ons, deze hebben wij ook nooit ontvangen.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag.
U kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Alle klachten die gemeld zijn door Hdira