Klacht: Verkeerde gordijnen,1 set van 3 verkeerde kleur en de andere set van 3 met ringen

op 08 september 2016 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

Ik heb 2x 3 sets gordijnen besteld bij telegraaf aanbiedingen
De eerste set van 3 gordijnen kwam eerst ik had grey met haken besteld en krijg grey met ringen ordenummer TA2205679 dealnummer 10689

De 2e set kwam van 3 gordijnen kwam een paar dagen later, ik had beige met haken besteld en ik kreeg licht taupe met haken.
ordenummer TA 2205660 DEALNUMMER 10689

Ik baal daar erg van, wat moet ik nu doen, ik zit met 2 sets verkeerde gordijnen..
Hopelijk is dit snel opgelost !!!

Gr. Willemien

Als ik de juiste overgordijnen thuis heb ontvangen, want betaald is het wel allang...

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 13 september 2016 om 10:57 geantwoord

Beste mevrouw Martens,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u de verkeerde gordijnen heeft ontvangen.
Onze oprechte excuses.

Wij zien dat wij inmiddels telefoon- en mailcontact hebben gehad.
Er is gekoppeld met de leverancier, zodat uw gordijnen geruild kunnen worden voor de juiste.

U heeft een antwoordnummer ontvangen, zodat u de verkeerde gordijnen kunt retourneren. Bij ontvangst zal de leverancier de juiste nazenden.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Team Telegraaf Aanbiedingen

Alle klachten die gemeld zijn door Willemienm