Klacht: Verkeerde gordijnen,1 set van 3 verkeerde kleur en de andere set van 3 met ringen

op 28 september 2016 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb nog steeds ( inmiddels weer 2 weken geleden, dat ik de verkeerde heb teruggestuurd) niet de juiste sets gordijnen !!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik de juiste gordijnen heb ontvangen!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 30 september 2016 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Martens,

Wat vervelend dat u nog geen gordijnen heeft ontvangen.

De leverancier had ons toegezegd dat zij de gordijnen zouden opsturen wanneer de nieuwe voorraad binnen was.
Er was onvoldoende voorraad om de gordijnen direct te verzenden.

Wij hebben de leverancier gevraagd of de gordijnen inmiddels op voorraad zijn.
Zij zullen vandaag de gordijnen versturen. U zult de gordijnen morgen of begin volgende week ontvangen.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Telegraaf Aanbiedingen

Alle klachten die gemeld zijn door Willemienm