Klacht: Verkeerde glazen in bril

op 02 september 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Op 13 nov 2015 heb ik een bril door de heer Henrie Huiting , die werk zaam bij u is , laten cotroleren , omdat ik er niet goed mee zag .
Hij heeft mij verwezen naar het ziekenhuis in Drachten (dr Klink )
Dr Klink heeft ook geconstateerd dat het glas (linker glas ) niet bij het oog paste dus verkeerde glas .
Heb nu een afspraak gemaakt bij Specsavers in Drachten op 30 september om 10 uur voor een goede meting .

wens van Specsavers het juiste gals voor mijn oog

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 06 september 2016 om 13:32 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen dat uw bezoek aan de winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de directeur van de winkel Drachten en hij vindt het ook erg vervelend om te horen. U geeft aan al een afspraak te hebben staan en wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt en anders vernemen wij het graag via nl.service@specsavers.com

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Uw dossier zullen wij, indien wij geen reactie van u ontvangen, na 14 dagen sluiten.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door rwierda5