Klacht: Verkeerde glazen

op 02 april 2013 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het ophalen van mijn bril, gemaakt met de duurste varifocale glazen kwam Ik een paar keer per week langs omdat ik niet goed zag en niet goed kon lezen,Ik had er zelfs hoofd en nekpijn van. Elke keer werd gezegd dat ik er aan wennen moest,na 2 maanden moest het toch wel eens gewend zijn dacht Ik??
Na een tweede opmeting bij Specsavers werd gezegd dat het zou wennen en dat Ik tevreden en 1 moest worden met mijn bril volgens de opticien van Specsavers,het probleem lag volgens Specsavers aan mijn ogen,Ik was er verdrietig van en heb contact met de oogarts opgenomen,op advies van de oogarts ben Ik naar een andere
opticien geweest om de ogen op te meten en de sterkte van de glazen en de stand van de bril na te zien,inderdaad zag Ik niet voldoende met de bril,het kon beter,preciezer,dit was behelpen met de glazen.Ik ben met mijn verhaal
naar Specsavers gegaan,geen excuus en na lang praten zou Specsavers het bedrag van de glazen overmaken op mijn rekening,de glazen werden uit het montuur gehaald en het montuur werd niet vergoed,
U zult begrijpen dat mijn vertrouwen in Specsavers weg is en dat Ik ontevreden ben met de afhandeling van het probleem,ondertussen heb Ik ook een hekel aan het montuur gekregen,wat nooit goed heeft gezeten,erg jammer dat het zo verlopen is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het geld zo snel mogelijk wordt overgemaakt,want dit duurt wel erg lang.
Van mij wordt verwacht dat ik de bril contant betaal,dus verwacht ik dat ook van Specsavers !!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 03 april 2013 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend om te horen dat uw bril niet naar wens is. Graag willen uw klacht in behandeling nemen en kijken of wij een passende oplossing kunnen vinden voor uw klacht.

Wij willen u vragen om uw naam, geboortedatum en bij welke winkel u klant bent te versturen naar onze klantenservice via het emailadres [email protected] zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

In afwachting van uw reactie, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

Sabrina Groen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Specsavers beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door zoethout