Klacht: verkeerde foto geleverd

op 30 april 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb de laatste tijd alleen maar klachten over de hema fotoservice, maar dit keer is het wel het toppunt bereikt.
Ik heb als verassing voor mijn ouders een mooie foto collage gemaakt om op te hangen en naar hun verstuurd, blijkt er een totaal onbekende foto van iemand anders er op afgedrukt te zijn, een deur met een stuk gordijn ipv leuke foto’s van hun verjaardag, kinderen en kleinkinderen.
Ik ben vervolgens weer tijd kwijt om er achter aan te bellen en alles te regelen. Ik wilde mijn geld terug, mijn ouders graag toch de foto, dus zij zullen het terug brengen naar hema filiaal, maar dit is mijn allerlaatste product bij hema, want mij ben je kwijt na ruim 25 jaar trouwe vaste klant. Wat een ellende met de nieuwe fotoservice en dat ik al die foto albums gewoon kwijt ben nu, is onacceptabel……..

Oude foto service terug en ten aller tijden de oude foto albums kunnen blijven na bestellen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door provoclarence