Klacht: Verkeerde factuur

op 30 juni 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de maand mei heb ik een verkeerde factuur gekregen. Na een aantal mailtjes te hebben gestuurd naar de klantenservice wordt ik steeds genegeerd en dwingen ze me tot betalen van de verkeerde factuur. Er is gebleken dat ik 7553,03 MB heb verbruikt en dus over mijn bundel ben heen gegaan, wat niet klopt.

Gewenste Oplossing:

Als de factuur op orde wordt gemaakt en ik het maand bedrag betaal waarvoor ik het contract heb afgesloten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 juli 2017 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 juli 2017 om 16:20 geantwoord

Ik heb ook nog ander bewijs waarom ik dit niet ben geweest. Ik ben zelf ziek, erg ziek. Ik heb de afgelopen maanden bijna alleen maar thuis op bed gelegen. Ik heb dus gebruik gemaakt van WiFi. Ik kan hier een dokters verklaring voor sturen. Dit is de laatste waarschuwing, als jullie nu de factuur niet aanpassen, dan geef ik het uit handen!!

Alle klachten die gemeld zijn door Martin