Klacht: verkeerde enveloppen en niet opnemen van telefoon

op 14 december 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb bij mijn bestelling verkeerde enveloppen ontvangen. Bel ik zojuist naar Greetz en zit ik van 12.00 uur tot 12.23 uur in de wacht en dan word ik
opgehangen omdat het te druk is

Gewenste Oplossing:

met juiste enveloppen en een normale menselijke telefonische omgang met klanten, die hebben ook meer te doen dan hun fouten op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 14 december 2017 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Linda,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je zolang moest wachten en ons uiteindelijk niet aan de lijn kreeg. Daarnaast is het zeker niet de bedoeling dat je de verkeerde enveloppen ontvangt, dat maakt het schrijven en versturen erg lastig.
We maken hier direct een melding van en zorgen dat de juiste enveloppen worden nagestuurd. Excuses voor het ongemak.
Greetz Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Brabants Lasbedrijf BV