Klacht: Verkeerde doos geleverd verjaardag

op 09 december 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik heb voor mijn moeders verjaardag een kaart en 3 balonnen besteld en nu heeft ze iemand anders zijn doos gekregen. Mijn ordernummer 1-WJNJZBNQX9 en zij hebben al gebeld en er is geen oplossing uit voort gekomen, maar omdat zij prepaid gebeld hebben zijn zij 12 euro armer. Maar mijn bestelling is best duur en omdat ik regelmatig bij jullie bestel vind ik dit schandalig en wil of de juiste bestelling of mijn geld terug

Geld terug of geef mijn moeder de juiste spullen die ik besteld heb

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 09 december 2017 om 17:30 geantwoord

Beste Patricia,
Bedankt voor je melding.
We zien dat er inderdaad afgelopen donderdag contact is geweest omtrent deze bestelling. Tijdens het gesprek is aangegeven dat de kaart die was ontvangen niet juist was, helaas hebben wij niet kunnen opmaken dat er ook een verkeerde ballon was verstuurd. Kun je aangeven wat voor ballon er wel is ontvangen? En met alle liefde sturen we de juiste bestelling alsnog na!
We horen het graag.
Greetz Eline

Heeft op 11 december 2017 om 11:33 geantwoord

Hallo Eline, jij kunt er natuurlijk niks aan doen en het is een drukke tijd maar ik heb hier toch redelijk wat voor betaald. De balonnen die mijn moeder had moeten krijgen kosten 19,95 ( balonnen tros verjaardag vrouw) en mijn ouders hebben gewoon veel geld betaald met hun prepaid telefoon (12 euro) en hoe kunnen zij weten wat ik gestuurd heb als verrassing ? De vrouw aan de andere kant van de telefoon zei zelf dat de ballon wel correct was. Ik vind dit niet netjes op deze manier. Er moet toch wel iets ter compensatie zijn ? De verrassing is er zo wel af en het idee hoe dit met een volgende bestelling zou kunnen gaan vind ik ook niet echt betrouwbaar zo. 30,25 euro is voor mij veel geld en was bedoeld als verrassing.

Bericht van Greetz.nl

8 maanden geleden - Beste Patricia, Lief dat je dat zegt, ik begrijp je punt. Je besteld niet zomaar iets, het is prijzig en dan wil je wel dat het juiste bezorgd wordt. Ik begrijp uit je reactie dat nasturen van de ballon niet hoeft. Wat ik voor je kan betekenen is dat we het bedrag van de ballon+kaart aan je vergoeden. Dit kan via een terugstorting of een kortingscode. Laat je even weten wat je voorkeur heeft? greetz Eline

Reactie van de melder van de klacht Patricia de Kroon

8 maanden geleden - Hallo Eline, dan zou ik graag het bedrag teruggestort willen hebben. Met vriendelijk groet, Patricia de Kroon

Bericht van Greetz.nl

7 maanden geleden - Beste Patricia, dank je wel voor jouw reactie. Uiteraard gaan we dan het bedrag retour storten. Dit zal binnen vijf werkdagen weer op jouw rekening staan. Nogmaals excuses voor het ongemak! Greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia de Kroon