Klacht: verkeerde bril

op 26 december 2015 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Heb een bril gekocht bij Specsavers : variofocus.Ik ben er al 3 keer mee terug geweest en nog steeds is het niet goed. De dooddoener was steeds “U moet wennen, kom over een paar weken maar terug”
“Het is de staar die U aan het ontwikkelen bent.” Nogmaals werd er een meting gedaan en de glazen waren volgens Specsavers “perfect” .
Maar volgens mij is er nooit gekeken of ze goed geslepen zijn. Ik had wel de duurste glazen………..
Ik moest maar proberen of ik eerder geopereerd kon worden aan staar terwijl de staar volgens de oogarts in drie jaar niet veranderd is.
Ik heb er genoeg van gekregen want deze bril was levensgevaarlijk met auto rijden. Ik had elke dag hoofdpijn en was gewoon elke dag doodmoe.
Ik heb ten einde raad toen toch maar een andere bril aan laten meten bij een andere opticien wat mij wel weer geld kostte. Ook mijn bijdrage van het ziekenfonds ben ik kwijt vanwege Specsavers. ( E150,-)
En tot mijn verbazing was het bij de nieuwe opticien niks wennen niks staar maar direct een goede bril ! Ik ben wel een stukje armer maar ik ben wel een stuk kijken rijker! Dank aan mijn andere opticien dat ik weer helder zie. De afhandeling van mijn probleem bij Specsavers is voor mij een grote vergissing is geweest.

Als Specsavers mij alle onkosten vergoed.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 03 augustus 2016 om 09:39 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Het is on niet helemaal duidelijk of uw klacht inmiddels is opgelost door de winkel. Wij vernemen het graag via nl.service@specsavers.com als wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Sabrina Groen

Heeft op 03 augustus 2016 om 20:14 geantwoord

geen oplossing aangeboden gekregen zowel de eerste als de tweede keer niet

Alle klachten die gemeld zijn door 28 mei