Klacht: Verkeerde bestelling, tas weg, geld weg

op 08 september 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

31 juli heb ik een rugzak bij Decathlon besteld. Enkele dagen later werd een pakket thuisbezorgd met de verkeerde kleur rugzak. Na contact met de klantenservice (wat overigens tergend langzaam ging, en soms werd er helemaal niet gereageerd) zijn we overeen gekomen dat ik de foute rugzak terug zou sturen, en na bewijs hiervan de goede zou krijgen. Vele dagen later kreeg ik eindelijk bevestiging van mijn retour en dat er geld naar me overgemaakt zou zijn. Niet de afspraak, en het is ook niet eens gebeurd. Dit was ruim drie weken geleden. Nu ben ik én m’n geld kwijt, en ik heb geen rugzak.

Ik wil de rugzak die ik besteld heb. En als dat echt zo moeilijk is, dan toch in ieder geval mijn geld terug waar ik recht op heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Decathlon

1 maand geleden - Beste Marie, Bedankt voor uw bericht. Door een systeemstoring is er inderdaad per abuis de verkeerde tas naar u toegestuurd. Deze hebben we retour ontvangen en mijn collega heeft op 11 september een nieuw pakket verzonden met Track&Trace nummer 3SYYZA008713569. Hieruit blijkt dat u inmiddels de goeie tas heeft mogen ontvangen. Wij gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag. Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:07 geantwoord