Klacht: Verkeerde bestelling!

op 20 december 2012 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij mijn bestelling kreeg ik iets anders dan dat ik had besteld. Ik heb H&M gelijk gebeld met de mededeling dat ik iets verkeerd heb ontvangen. Ik kon het terug sturen en ik zou het juiste product alsnog opgestuurd krijgen. Na 2 weken nog niets ontvangen. Ik bel ze op en wat denk je. Zegt ze dood leuk nou het product is uitverkocht. Met andere woorden dikke pech. Dit is niet de eerste keer dat ze zo een fout maken. Ik ben klaar met hun. Dan maar geen H&M. Genoeg andere webwinkels die het wel goed doen.

Gewenste Oplossing:

Als ze het product alsnog opsturen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 november 2013 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Omdat wij alle klachten graag met uiterste zorg willen behandelen, hebben wij (H&M Klantenservice) ons op 1 mei 2013 ingeschreven bij klacht.nl.

Voor alle meldingen die vanaf deze datum zijn binnengekomen zorgen wij voor een passende oplossing.
Is jouw klacht vóór 1 mei 2013 geplaatst en mocht je deze nog graag met ons willen bespreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staan voor je klaar!

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.
Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 – 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com
Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door moederM