Klacht: verkeerde bedrag op factuur

op 28 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb een factuur gekregen met een verkeerde bedrag.
Hierover heb ik contact opgenomen met een plaatselijke club basic-fit. Daaruit bleek dat ik extra moet betalen voor live lessen die ik maar 1 maand heb gevolgd en daarna gelijk stopgezet.

Een medewerker van basic-fit zou voor mij erachteraan gaan en kijken waar het mis is gegaan en ervoor zorgen dat het bedrag wel klopt. Daarna zou ik pas beslissen of ik nog een jaar abonnement zou nemen of niet. In februari heb ik al contact opgenomen. Tot de dag van vandaag en we zijn al halfjaar verder is het nog steeds niet opgelost.

Na veel e-mailen en bellen naar de klantenservice heb ik te horen gekregen dat ik 132,26 euro moet betalen, dat is het periode van 01-02-2016 tot 23-07-2016.
Dat is absurd ik heb niet kunnen sporten door een fout van BASIC-FIT en nu moet ik ook nog es betalen.

Dit is geen service!!!!!!

Ik heb vanaf 01-02-2016 tot en met de dag van vandaag niet gesport en ik ga er ook niet voor betalen. IK BEN TOCH NIET GEK
Wie betaalt nou voor iets wat ie niet krijgt en niet heeft????

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 29 juni 2016 om 13:58 geantwoord

Beste Massuda,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat mijn collega het al heeft opgelost voor jou. Jij hoeft nu enkel nog maar een bedrag van €41,14 te betalen.

Jouw lidmaatschap is inderdaad opgezegd per 23-7-2016.

Ik wens je nog een fijne dag.

Dustin van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht zeerrrr ontevreden klant

6 maanden geleden - Ik heb vanaf februari al niet meer gesport bij Basic-Fit. Waarom moet ik alsnog 41,14 euro betalen voor iets waar ik geen gebruik van heb kunnen maken, door een fout van jullie kant? Wie betaald voor een product wat ie niet krijgt?

Bericht van Basic Fit

6 maanden geleden - Beste Massuda, Bedankt voor je reactie. Jij hebt jouw lidmaatschap opgezegd per 7-4-2016. Het bedrag van €41,14 is voor de periode 1-2-2016 tot 7-4-2016. Of je in deze periode wel of niet hebt gesport wilt niet zeggen dat je geen contributie hoeft te betalen. Jij kan het bedrag overmaken of pinnen op de club. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Heeft op 04 juli 2016 om 20:26 geantwoord

Vanaf 01-02-2016 was het voor mij onmogelijk om te sporten omdat mijn pasje was geblokkeerd door jullie. Reden daarvan was het foute factuur was niet betaald. Dus ik kan door jullie niet sporten maar wel ervoor betalen. Graag wil ik een juiste oplossing zodat we hier klaar mee zijn. Het is service wat ik vraag.

Bericht van Basic Fit

6 maanden geleden - Beste Massuda, Bedankt voor je reactie. Ik kan niks aan het bedrag veranderen. Je had dan eerder je lidmaatschap moeten opzeggen. Het bedrag zal betaald moeten worden. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door zeerrrr ontevreden klant