Klacht: Verkeerde advies gegeven en alsnog product niet terug nemen

op 05 mei 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een Tamron 17-50mm F2.8 lens gekocht. Ik heb dit op advies gekocht van jullie, heb vele dagen zitten bellen. Ik was een beginner dus heb ook een camera voor beginners gekocht. Ik heb specifiek gevraagd om een lens voor wazige achtergrond en eentje die ik bij elke camera kan gebruiken. Dit omdat ik wist dat ik over een paar maanden van camera zou veranderen. Nu heb ik bij jullie de canon eos 6D mark II gekocht en tot mijn verbazing zie ik dat deze Tamron lens niet geschikt is voor mijn nieuwe camera!! Deze lens was voor mij geen goedkoop lens 260 euro. Ik heb hierover contact met jullie opgenomen maar de enige wat jullie zeggen is dat het er bij stond! Nou het is niet gek dat ik er niks van begreep en dat ik daarom bij jullie om advies heb gevraagd! Ik was toen helemaal nieuw mer de camera en begreep er niks van. Als ik het nu zal zien zou ik het natuurlijk wel begrijpen! Normaal gesproken vind ik jullie service heel goed maar dit kan niet!

Lens terug sturen en mijn geld ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 14 mei 2020 om 22:29 geantwoord

Beste Melda,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wij hebben je zojuist voorzien van een reactie op een eerder klacht via klacht.nl.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Melda6382