Klacht: Verkeerde aansluiting koperdraad ipv glasvezel

op 12 oktober 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

ik heb blijkbaar een vinkje niet gezien maar dan blijk je in een malle molen te komen, monteurs bezoek die aangaf helaas hier kan ik niets mee opmerking van hem een zeer veel voorkomend probleem door slechte voorlichting prospect, Fiber een mail gestuurd na 5 mail een antwoord te betalen extra 10 x 49,95 dan zetten we u om op glasvezel nogmaals een mail gestuurd met klant onvriendelijkheid maar ze blijven bij hun standpunt!! mijn laatste mails is Ik blijf erbij dat dit een absurd standpunt is, u heeft waarschijnlijk alles dicht getimmerd in uw voorwaarde maar toch als ondernemer kan ik mij niet voorstellen dat deze arrogante houding u veel klanten brengt, het spreek zich voort via alle sociaal media en kijk u zelf eens naar de klachten die over u geschreven wordt! Ik zou en wil niet bij zo’n bedrijf te werk willen zijn ik denk dat hoogmoed ten val komt, ik blijf u betalen tot het eind maar ik blijf stukken schrijven in alles wat met media te maken heeft

ik heb een extra aansluiting via Vodafone moeten regelen anders had ik nu 2 maand geen internet tv en telefoon, dit is toch bizar, ik wil mijn contract uitdienen als ze leveren via glasvezel, er is geen mogelijkheid dat we via de koperen leiding signalen kunnen krijgen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik van Turnhout