Klacht: Verkeerd voorgelicht en erge lange wachttijden

op 01 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Vanavond 01-09-2018 om 18.30 uur in de winkel om een spiegel te kopen, helaas niet in de winkel , af halen bij afhaalpunt elders. 1 bon halen bij de info balie, 30 minuten wachttijd , daarna naar de kassa weer 45 minuten wachten, daarna 10 minuten rijden voor het afhaalpunt, enige tijd gewacht er zaten mensen al 2 uur te wachten. Personeel aangesproken en kreeg het advies om naar huis te gaan en morgen terug te komen omdat het niet zou lukken de spiegel te ontvangen voor 21.30 uur. Dus naar huis,betreft Almere en morgen weer terug en hopen dat ik dan de spiegel kan ophalen.
Dit alles vind ik erg klant onvriendelijk en extra kosten van 2 keer op en neer rijden. Het is onbegrijpelijk en ronduit slecht geregeld dat even 1 spiegel kopen een avond en middag aan tijd verloren gaat.
Wil u hier van op de hoogte brengen omdat de medewerkers in de winkel er ook niks aan kunnen doen, er is onvoldoende personeel . Als ik in de winkel te horen had gekregen dat de wachttijd zolang zou zijn was ik vertrokken, echter vertrokken maar de medewerker vertelde, u moet EVEN naar het afhaalpunt rijden.
Hoop dat ik reactie van u krijg hoe dit is te voorkomen.
Sjan Haverkort
Frits Zernikestraat 36
1318GN
Almere
Tel.0652150407
mhaverkortdejong@kpnmail.nl

Dat er een vergoeding komt van 2 keer op en neer rijden Amsterdam Almere

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Reactie van de melder van de klacht Sjan Haverkort

3 maanden geleden - Klacht annuleren bij Ikea en uitschrijven bij klacht.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjan Haverkort