Klacht: Verkeerd spoor

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanuit de trein van Kerkrade die aankomt op spoor 2 zou op spoor 1 een sneltrein moeten vertrekken richting Maastricht. Dit staat namelijk zo in de reisplanner. Nu heb ik al een paar keer de stoptrein gehad di op het zelfde spoor staat, waarbij aangegeven is dat de sneltrein vanaf dat spoor vertrekt. En dat terwijl ik om kwart voor negen op school moet zijn. Mijn school licht aan de anderekant van het centrum van Maastricht. Daarbij sluiten de bussen niet aan op de stoptrein van Arriva en ben ik en nog heel wat ander te laat voor school.
P.s. Wat zijn jullie toch onlogische bezig in Heerlen en Maastricht. De vorige dienstregeling was helemaal prima. Waarom moet dat nou?

Wanneer vanaf dit spoor zoals voorheen een sneltrein richting Maastricht rijd die goed aansluit op de stoptrein van Kerkrade en op de bussen. Net zoals voorheen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Eenmens01, Wat is de vertrektijd van je trein? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Eenmens01

11 maanden geleden - 8.16 (sneltrein) 8.21 (stoptrein)

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 15:59 geantwoord

Dankjewel voor de aanvullende informatie.

Ik zal je signaal intern doorsturen naar de regio zodat zij dit in de gaten kunnen houden. Waar verbetering nodig en mogelijk is zullen we dit uiteraard toepassen.

Ik hoop oprecht dat jij snel verbetering merkt op de punten die jij aan geeft.

^Zoë
Team Webcare Arriva