Klacht: Verkeerd rekeningnummer

op 02 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb zojuist een brief ontvangen dat vanwege een verkeerd rekening nummer ik nu achterstallige abonnementskosten moet gaan betalen.
Logisch, maar aangezien dit niet een fout van mij is en ik hierover al herhaaldelijk heb gebeld en niemand me antwoord kan geven, hoop ik dat iemand mij nav dit schrijven kan bellen die wel verstand van zaken heeft.
Nl. van de brief ref. AR/OIBR/0310.1 begrijp ik niet zoveel, evenals de bedragen die genoemd worden.
De maanden jan/maart heb ik nooit meer dan zo’n 80 euro per maand betaald en nu liggen de bedragen rond de 100 euro en meer.
Graag daarover uitleg, maar ook hoe het kan dat ik al jaren klant was van UPC, heb moeten overstappen op Ziggo en ineens zijn in april mijn gegevens er niet meer.
Via mijn onderbuurman moet ik vernemen dat hij via zijn rekeningnummer MIJN facturen krijgt…
Hij heeft contact opgenomen met Ziggo en mij ingelicht.
Ik zou door Ziggo terug worden gebeld wat niet is gebeurd, maar krijg in plaats daarvan een brief.

Dit veroorzaakt niet alleen veel onrust en irritatie, maar het is ergerlijk dat niemand met een begrijpelijk antwoord komt.
De toon in de brief, alsof IK een verkeerd rekeningnummer heb doorgegeven staat mij dan ook totaal niet aan, evenals dat een medewerker maar bleef zeggen dat ik dat toch zelf heb gewijzigd.
Waarom zou iki

Ik had op zijn minst iets van een excuus verwacht, een uitleg, compensatie en zeker een betalingsregeling.

Het zou jullie sieren dit netjes op te lossen of dat ik wordt doorverbonden met mensen die er verstand van hebben en mij kunnen uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren en waar deze bedragen op gebaseerd zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lizette Smit

7 maanden geleden - Ik ben gebeld door Ziggo door iemand die zich verdiept heeft in mijn klacht. Zij bood namens Ziggo haar excuses. De verwarring en het ongemak lag bij Ziggo en wat is gebeurd nooit had mogen gebeuren. Eind volgende week krijg ik te horen wat de betalingsregeling wordt en wat voor compensatie zij in gedachten hebben. Het is fijn dat er geluisterd is en iemand mijn klacht naar behoren heeft behandeld. Wat de reden van Ziggo is om via Klacht.nl bovenstaande klacht niet af te willen afhandelen weet ik niet. Mij lijkt dat positief omdat het voor de consument zichtbaar wordt dat ze, in mijn geval, de klacht wel degelijk netjes proberen af te handelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lizette Smit