Klacht: verkeerd product, verschrikkelijke klantenservice

op 20 mei 2020 over Ray-Ban in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de verkeerde glazen gekregen in een gepersonaliseerde zonnebril. Ik heb 6 mails gestuurd ,een aanvraag chat en een aanvraag voor terugbellen, en ik heb acht keer gebeld, steeds gewacht tussen de 20 en 100 minuten.
Drie keer heb ik iemand aan de lijn gekregen, die plechtig beloofde mij een mails te sturen, dan kon ik daar de foto van mijn bril bijvoegen. Niets ontvangen.
Dit kan geen toeval meer zijn, dit moet gewoon hun beleid zijn. Afschuwelijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik de bril ontvang die ik besteld heb.

(En een excuus zou op zijn plek zijn....)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ray-Ban

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ray-Ban nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door csangers