Klacht: Verkeerd ingelicht, geen oplossing.

op 12 augustus 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een paar maanden terug een abonnement afgesloten. Voordat ik het abonnement afsloot heb ik gebeld met een specifieke vraag. De vraag was: “Als ik een abonnement van de 10 euro actie (1GB) afsluit en toch blijkt dat ik wil upgraden naar 20 euro actie (3GB), kan dat dan? ” Het antwoord van de sales afdeling was heel stellig: “Ja dat kan zeker mijnheer.” Ik kon tussentijds naar de 20 euro (3GB) upgraden. Ik zag deze upgrade optie niet in MijnSimpel, ik heb hierover toen gemaild naar de klantenservice. Ik kreeg een mail terug met weer de bevestiging dat het zou moeten kunnen. Er werd verzocht om te bellen met de klantenservice. Ik heb dat een paar dagen later gedaan. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat het toch niet kan, maar geen oplossing. Harde pech. Ik ben hier erg teleurgesteld over, immers beloof dan niks en wees eerlijk, dan had ik vanaf het begin al het hogere abonnement afgenomen.

Als Simpel verantwoordelijkheid neemt voor de verkeerde inlichting en mijn abonnement aanpast naar het toegezegde.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 12 augustus 2016 om 10:56 geantwoord

Beste meneer Gogar,

Wat vervelend om te lezen dat u het idee heeft dat er geen eerlijk antwoord gegeven is. Het is altijd mogelijk om tijdens de duur van je contract je bundels te wijzigen. Echter bestaat de aanbieding van €20.00 niet meer, waardoor het niet mogelijk is om deze bundels te kiezen.
Desondanks hebben we voor onze bestaande klanten het mooie voordeel dat de bundels van de huidige actie gebruik kunnen worden, tegen slechts €2.50 extra. U kunt uw bundels altijd wijzigen via uw persoonlijke pagina Mijn Simpel. De nieuwe bundels zullen dan in gaan op de eerste dag van de volgende maand.

Laura

Simpel

Heeft op 12 augustus 2016 om 11:17 geantwoord

Dat betekent dat ik dus:

1. Verkeerd voorgelicht ben
2. Nu zou ik dan 17,50 per maand zou moeten betalen voor een abonnement waar nieuwe klanten 15,00 voor betalen.

Ik zie het extra voordeel hier niet van in.

Alle klachten die gemeld zijn door BoO0OoS