Klacht: Verkeerd bezorgd en afspraken niet nagekomen

op 27 januari 2014 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb 9 januari een paar sportschoenen besteld. Ik heb een Track en Trace code gekregen, maar kreeg steeds geen bestelling gevonden als ik deze invoerde in combinatie met mijn postcode. Anderhalf week later werd ik gebeld door een onbekende vrouw. Zij had mijn pakketje gekregen waar wel mijn naam opstond maar haar adres. Ze heeft mijn naam gegoogled en me gevonden via mijn werk. Ze heeft contact met me opgenomen en blijkbaar verschilt haar postcode 1 cijfer met die van mij (maar ze woont wel 45 min rijden verderop). Ik heb Zalando gebeld en er werd mij verteld dat ik een mail zou krijgen met een passende oplossing. Echter 3 dagen later had ik nog steeds geen mail, dus heb ik weer gebeld. Dit keer werd mij verteld dat het pakketje opgehaald zou worden bij mevrouw en vervolgens zou het gelijk naar mij opgestuurd worden. Echter, 3 dagen later krijg ik een mail dat Zalando het product succesvol retour heeft gekregen en dat ik mijn geld terugkrijg. Dus heb ik weer gebeld. Nu werd mij verteld dat er geen enkele notitie te vinden was dat het naar mij opgestuurd zou worden en dat dit standaard procedure was. Ik moest de schoenen maar opnieuw bestellen, maar dit kan helemaal niet want ze zijn uitverkocht! Ik wilde nog graag met mevrouw aan de telefoon tot een oplossing komen, maar midden in mijn verhaal bedankt ze me voor mijn telefoontje en vraagt me of ik tevreden ben met dit gesprek! Ik was niet eens uitgesproken en hoezo tevreden? Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld en elke keer bellen leverde een compleet ander verhaal op. En uiteindelijk heb ik dus helemaal niks en daar hebben ze bijna 20 dagen over gedaan.

Dat ze alsnog mij mijn schoenen opsturen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacman