Klacht: verkeerd besteld

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

22-9-2017 hebben we een abonnoment voor G.Kabaay (05-05-2000) besteld.
ons doel was een trein+bus abonnoment bestellen maar onbewust hebben we alleen een bus abonnoment besteld en uiteraard hiervoor betaald. wij zouden graag het geld van de bus bestelling terug willen zodat we een trein+bus abonnoment kunnen aanvragen.

kunt u ons verder helpen?

gr woongroep kitana sherenberg
0314-769070

Gewenste Oplossing:

als we ons geld terug hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste kwgkitana,

Via dit kanaal kan ik niks voor je betekenen. Je kan dit melden via het contactformulier op onze website -> http://bit.ly/2wIz51S

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door kwgkitana