Klacht: Verkeerd berekend

op 01 augustus 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Berekening € 276,00 werd bij bestellen € 428,00.
2e bril glazen extra berekend. Ondanks mijn bewering dat glazen gratis zijn. Bestelling geannuleerd.

Prijsafspraak is prijsafspraak. Aktie is Aktie.
Sommige personeelsleden zien door de vele akties het bos niet meer.
Mijn bestelling gaat door als de afspraak wordt nagekomen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 02 augustus 2016 om 12:26 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw email.

Spijtig dat de aanbiedingen niet duidelijk zijn overgekomen, onze excuses voor het ongemak.

Specsavers heeft meerdere aanbiedingen lopen op het moment. De winkel past de voordeligste aanbieding toe op basis van de wensen van de klant. Van de winkel hebben wij begrepen dat u in beide brillen varifocale glazen wilt en dat is niet mogelijk in combinatie met de ANWB actie. Dan vervalt u terug op de normale tweede bril gratis actie. Via de volgende link kunt u een prijs berekenen, http://heldereprijzen.specsavers.nl/?utm_source=specsavers-nl&utm_medium=footernavigation&utm_content=info&utm_campaign=heldereprijzen#/stap-1

De winkledirectrice van de winkel Emmeloord zal contact met u opnemen om het nogmaals door te nemen.

Alle aanbiedingen en voorwaarden staat vermeldt op onze website, https://www.specsavers.nl/aanbiedingen

Wij hopen u voldoende mee te hebben geïnformeerd en anders vernemen wij het graag via, nl.service@specsavers.com

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Anne1950