Klacht: verkeerd artikel ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

stoelhoezen besteld kruissleutel ontvangen

Gewenste Oplossing:

geld terug of stoelhoezen alsnog opsturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 21 juni 2016 om 07:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Verhoeven,

Hartelijk dank voor uw reactie op Ekomi. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het ontbrekende onderdeel wordt kosteloos nagezonden. Het pakket is reeds verzonden en wordt spoedig geleverd. Er is een nieuwe Track & Trace code in het account van de klant geplaatst.

Alle klachten die gemeld zijn door frans Verhoeven