Klacht: Verkeerd advies Swiss Sense

op 21 december 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Omstreeks Augustus 2016 een bed gekocht op advies van de verkoper van Swiss Sense. Alleenstaande jongeman van 135kg.
Voor 2070,- het bed aangeschaft na advies van de verkoper.
Al na enkele maanden kuilvorming in het midden van het wat bestond uit 2 losse matrassen en een topper.
Na klacht ingediend te hebben is er een dikkere topper geleverd.
Na enkele maanden is er wederom kuilvorming in het midden van het bed, na langskomen van de service expert van Swiss Sense is mij verteld dat de matrassen niet geschikt zijn om richting het midden op te slapen, wat betekent dat ik maar de helft van mijn bed zou mogen gebruiken. Er wordt aangeraden een ander matras aan te schaffen bestaande uit 1 geheel. Dit is echter geheel voor eigen rekening.
Dit houdt in dat Swiss Sense bij de verkoop en adviserende rol bij de koop van mijn bed fout heeft gezeten en ook na de 1e klachtenbehandeling in gebreke is gebleven. Nu geeft Swiss Sense feitelijk toe een fout te hebben gemaakt bij de verkoop van mijn bed, of dat ik dus slechts op 1 helft van het bed mag gaan liggen. Echter wordt hier geen enkele vorm van compensatie meer voor geboden.

Als de klacht naar behoren wordt opgelost.
Swiss Sense heeft bij de verkoop een foutief advies gegeven over de aanschaf van een bed voor een toch aanzienlijk bedrag, daarna is Swiss Sense ook in gebreke gebleven de aanvankelijke behandeling van de 1e klacht en wordt het nu op mijzelf afgeschoven.
Ik verwacht van Swiss Sense een compensatie voor de aanschaf van het bed waar ik in hun ogen slechts de helft van mag gebruiken, maar wel een heel bedrag voor betaal. Een matras uit 1 stuk is volgens Swiss Sense de oplossing, ik ben echter niet meer bereid daar zelf aan mee te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 08 juni 2018 om 15:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisvandenberg