Klacht: Verkeerd advies abonnement en verkeerde levering

op 05 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds een paar jaar maken wij gebruik van Ziggo alles in 1. Daarvoor waren wij klant bij kpn.
Sinds we ziggo hebben is de internetverbinding heel wisselend en wordt die naar verloop van tijd steeds slechter. Dit heeft verschillende redenen gehad te wijten aan ziggo zelf Oa was er een keer een software update doorgevoerd bij Ziggo en was dat de oorzaak De afgelopen tijd was de verbinding weer heel erg slecht. Ik heb toen naar Ziggo gebeld en gevraagd om een oplossing. Daar werd mij geadviseerd om een zakelijk abonnement te nemen. Teneinde raad heb ik daar akkoord op gegeven in de hoop dat het nu zou worden opgelost. Er werd een humax kastje geleverd en vervolgens kwam een monteur. Deze monteur heeft het oude humax kastje vervangen door het nieuwe Ik vertelde hem dat ik van privé naar zakelijk ging en dat daarvoor het kastje was. Hij vertelde me toen dat het kastje precies hetzelfde was als het oude kastje en dat zakelijk daar niks mee te maken had Ook vertelde hij me dat ik totaal geen zakelijk nodig heb en dat dat niks met de ontvangst vd wifi te maken heeft. Ik heb vervolgens gebeld met Ziggo om te zeggen dat ik gewoon een particulier abonnement wil houden omdat het doel betere wifi niet daarmee bereikt wordt en de medewerker van Ziggo mij dus geen zakelijk abonnement had moeten aansmeren waar ik totaal geen gebruik van zal maken. De medewerker die ik deze keer aan de lijn kreeg vertelde mij dat ik nu niet meer terug kan naar particulier omdat ik dan het nieuwe kastje moet ontkoppelen. Wat dus net keurig geinstalleerd is door de monteur. Ik ga dat alleen doen als er opnieuw een monteur komt die de boel voor me terug installeerd. Tot die tijd doe ik niks. Ik ga niet zelf aan het keurig geinstalleerde kastje komen, wat overigens identiek is aan het vorige kastje alleen nieuw. Ik weiger ziggo te betalen voor een zakelijk abonnement waar ik geen gebruik van zal maken en eil graag dat Ziggo dit komt oplossen

Een monteur die het oude kastje weer terug zet en mijn abonnement terug naar particulier en het onverschuldigd betaalde bedrag terug gestort

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr N Mannaerts