Klacht: Verkeerd advies

op 15 april 2017 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op advies van de verkoopster 2paar kousen gekocht maat xl. Deze zijn mij veel te groot ( te lang) . Ik wilde vandaag het nog ongeopende paar ruilen in de winkel in Amstelveen maar kreeg te horen dat ik deze niet mag ruilen! De verpakking is duidelijk ongeopend. Nu zit ik dus met 2 paar kousen waar ik niets aan heb door verkeerd advies.

Ik ben tevreden wanneer ik in ieder geval het ongeopende paar kan ruilen. Ik zou het netjes vinden als ik gecompenseerd zou worden voor het geopende paar aangezien ik verkeerd ben geadviseerd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 05 mei 2017 om 10:34 geantwoord

Beste Simone,

bedankt voor uw reactie.

U mag eventueel de kousen retour sturen naar ons met de bon. We gaan het bedrag dan aan u overmaken.

Als u dit wilt dan kunt u een mail sturen naar customercare@hunkemoller.com We gaan dan de gegevens doorgeven waar u dit naar mag opsturen.

We zien graag een reactie terug,

met vriendelijke groet,

Customer Care