Klacht: Verkeer

op 09 oktober 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Sinds het nieuwe “tijdelijke” overloopparkeerterrein is het tegenwoordig heel normaal geworden om het verkeer ipv over de normale hoofdweg door de kleine landweggetjes te sturen. Wij wonen op een mini B-weg en het verkeer s’avonds en in het weekend is net alsof we naast de A 16 wonen. En ze rijden hard. Zomers worden wij wakker van het scheurende verkeer om een uur s’nachts. Van de harde muziek niet gesproken. Maar het verkeer is te zot voor worden en ze worden er steeds makkelijker mee.
Dit moet niet zomaar kunnen dat de Efteling onder het mum van zogenoemd Banenpool ook de hele omgeving gaat terroriseren. De waardes van onze huizen zullen op lange termijn ook omlaag gaan, als ze hun dreiging van 5.000.000 bezoekers per jaar waar willen maken.

Het verkeer mag gewoon NIET door woon en landstraatje omgeleid worden om sneller van de autos af te komen. Het gaat ten koste van veiligheid en onze woonkwaliteit.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dora1