Klacht: Verjaardagskaart niet bezorgd

op 04 februari 2014 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een tijd geleden een verjaardagskaart opgestuurd naar het buitenland. Het is al een maand geleden en het is nog steeds niet bezorgd.
Ik heb er veel voor moeten betalen dus vind het erg jammer.
ik zou graag een oplossing er voor willen.

Gewenste Oplossing:

ik zou er tevreden mee zijn als de kaart toch wordt bezorgd! zo niet wil ik mijn geld terug !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 06 februari 2014 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant gemaild vanaf ons eigen mailsysteem met informatie over welke kaart het betreft.

Alle klachten die gemeld zijn door h.aliskan